Darin Bradley: Zaj

Nem is tudom mi keltette fel a figyelmemet a könyvben. Talán a borítója, ami cseppet sem szokványos. Mindenesetre azért kíváncsian vártam, hogy mit kapok ettől a könyvtől. Hááát... nem azt, amit vártam.. nagyon nem.

Fülszöveg:

"Az analógról digitálisra váltó televíziózás utóhatásaként felbukkanó, Sávhasználat néven ismert anarchikus mozgalom kisajátítja és önös céljaira fordítja a kihasználatlan rövidhullámú sávokat. A csatornák közötti statikus háttérzajba rövidesen baljós és ijesztő figyelmeztetések vegyülnek a civilizációnk küszöbön álló gazdasági, politikai és társadalmi összeomlásáról - és hidegvérű leckék arról, hogyan éljük túl a bukást, és hogyan boldoguljunk a kíméletlen új rendszerben, amely idővel elkerülhetetlenül feltámad a régi hamvaiból. Hiram és Levi fiatalemberek, egykori cserkészvezetők, és számtalan szerepjáték kampány veterán harcosai. Az egyetemi kampuszok, vásárlóközpontok és zárt közösségek véráztatta harcmezőit járva egyszeriben azon kapják magukat, hogy új személyiséget öltve, és új ideológiákkal felszerelkezve egykori diákok, hackerek, és a társadalomba nehezen beilleszkedő egyéb elemek szedett-vedett csapatát vezetik, hogy eljussanak egy Amaranth nevű, már-már mitikus helyre, az új Ígéret Földjére, ahol egy törékeny jövő várja, hogy megszülessen általuk."

Véleményem:

Ez a könyv... egyszerűen.... borzasztó. Sajnálom, de nem tetszett, egy icipicit sem. Nem az én világom, nagyon, nagyon melléfogtam vele.
Az alaptörténet nem lenne rossz, de tényleg, de már a kezdés is kiakasztott. Bele a közepébe, szegény olvasó meg azt se tudja, hogy akkor most mi van. Csak kapkodtam a fejem, hogy miii? mi ez? Az első pár oldalt többször el kellett olvasnom, de még így sem értettem belőle egy mukkot se. (Ilyen utoljára csak a Kőszívű ember fiaival fordult elő velem:). A dőlt betűs fejezetindító részek meg aztán mindennek a teteje. Na azt aztán tényleg nem tudom hova tenni.
Annyira kusza, annyira érthetetlen az egész könyv. Azt hittem később máshogy lesz, de ahogy haladtam a könyvvel (hozzátenném kínszenvedve) sem jutottam semmivel előbbre. 
Nem tudom hova tenni, de komolyan. Értetlenül állok a könyv előtt. Most velem van a probléma? 
Ez az egész egyáltalán nem jó:( Én úgy vagyok mindennel, hogy egy esélyt kapjon és ha tudom végigolvasom és utólag értelmezem, de ezt egyszerűen nem bírtam. A felénél fel kellett adnom.
Nem megy, nem tudok még írni se róla, annyira kiakasztott. Sajnálom hogy ezt kell írnom egy könyvről. Nem sok ilyen rossz könyvélményem volt. Bármi is volt az üzenete, a célja ennek a könyvnek, egyáltalán nem jött át..

Értékelésem 1/5


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster