Újra itt

Nagyon rég voltam már itt, és egy kicsit olyan érzésem van, mintha cserben hagytam volna az én kis blogomat. Kicsit félve is jöttem fel, hogy vajon itt van-e még (nyilván képletesen, hisz azt tudtam, hogy fizikailag még megvan), illetve ha mondhatom úgy haragszik-e rám. Én biztos haragudnék, de azt hiszem ő nem haragszik:)
Nagyon sok dolog történt velem mostanában, lediplomáztam, munkába álltam, a feje tetejére állt az életem. Úgyhogy küzdöttem a mindennapi új kihívásokkal, amikkel eddigi életem során nem kellett küzdenem és közben elmaradoztak az olyan dolgok amiket szeretek, olvasás, főzés, blogírás, filmnézés. Mire észbe kaptam eltelt 3-4 hónap. Igyekszem most egy kicsit összekapni magam, az időbeosztásomat, mert nem akarok örökké ilyen káoszt.
Rögtön jövök is 3 bejegyzéssel, amiket hamarosan követni fog még .. hm.. legalább 3, aztán pedig még több, amiket most így még nem is tudom, hogy mik legyenek.
A statisztikákból láttam, hogy azért Ti még nem hagytatok itt, szóval köszönöm mindenkinek a türelmet, újra belevetem magamat a könyvek világába. Igyekszem egy kicsit több időt itt tölteni, színesíteni a dolgokat, szeretnék új sablont és új témákat, amint összeszedem magam ezek is következnek.

Jó újra itt:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster