Mats Strandberg - Sara B. Elfgren: Tűz

Miután A Kör is nagyon tetszett, így eleve nem is volt kérdés, hogy elolvasom-e a Tüzet. Én nagyon vártam a megjelenését, ráadásul ismét gyönyörűséges borítót sikerült összehozni.

Fülszöveg:

"Az Engelsfors trilógia második kötete Vége a nyárnak és a kiválasztott hat lányt a gimnázium második osztálya várja. A szünidő szinte rettegésben telt el, és ők felkészültek a gonosz erők következő lépésére. Ám a veszedelem olyan irányból fenyegeti őket, ahonnan egyáltalán nem számítanak rá. Egyre nyilvánvalóbb, hogy valami nagyon nincs rendjén Engelsforsban. A múlt összefonódik a jelennel, az élő találkozik a holttal. A Kiválasztottak között még szorosabb lesz a kötelék, és a lányok megint rádöbbennek, hogy a rendkívüli képesség vagy a varázslat sem vigasztalja a boldogtalan szerelmeseket és nem gyógyítja meg az összetört szíveket… A svéd szerzőpáros fiatal felnőtteknek szóló trilógiájának első kötete, a Kör, óriási sikert aratott az egész világon, és nagy várakozás előzte meg a folytatást, melyben újabb sötét és misztikus fordulatok borzolják az olvasók idegeit."

A könyvről néhány szó:

Először is az egyik legjobb ifjúsági fantasy könyv, amit mostanában olvastam. Annyira jó a hangulata és annyira természetesek a szereplők, egyszerűen nem lehet nem szeretni. Olyan könyv ami nagyon, nagyon olvastatja magát, ha valaki elkezdi nem lehet letenni. Bámulatosan szép példány egyébként, igazi dísze a könyvespolcnak.

A szereplők:

Nem igazán volt itt olyan lány akit ne sikerült volna megkedvelnem. Míg az elő részben Anna-Karin és Ida nem nyerte el a tetszésemet, itt sikerült megszeretnem őket. Anna - Karin és a rókás dolog hatalmasan jó ötlet volt, az egész könyvben ez tetszett a legjobban. Amin igazán meglepődtem, hogy ebben a részben Ida lett a kedvencem, pedig ezt az első könyvnél még nem gondoltam volna.
A többi lányban se negatívan, se pozitívan nem csalódtam, mindenki önálló kis élete izgalmakkal teli volt, öröm volt olvasni minden lapját. Vanessának végre megjött az esze, Minoo pedig nem hiszem el, hogy nem lát a saját szemétől, annyira kis tapasztalatlan, de pont ezért szeretem:)
Óriási jellemfejlődésen ment keresztül mindegyik lány, nagyon jó volt olvasni ahogy fejlődnek és tanulnak, okulnak a régebbi hibáikból.

A történet:

Nos kétségem se volt affelől, hogy ez a könyv is ugyanolyan lehengerlő lesz, mint A Kör. Ez igaz is, bár itt egy kicsit lelassult a történet, mintha állt volna az idő, hogy jobban belelássunk a részletekbe. Jobban kibontakoztak a lányok érzései is és jobban megismerhettünk néhány mellékszereplőt. Ez nekem kimondottan tetszett és egyáltalán nem bántam, hogy nem pörög annyira a történet. Persze azért itt is történtek dolgok, meglepő dolgok derültek ki olyan emberekről, akik első látásra igenis szimpatikusak voltak. A lányok ismét tették a dolgukat.
Egyet azonban szörnyen sajnálok, nem annak kellett volna meghalnia, akivel végül megtörtént. De én nagyon bízom benne, hogy még tartogat nekünk az írópáros meglepetéseket.

Nagyon, nagyon várom a folytatást:)

Értékelésem: 5*/5

Oldalszám: 656
Kiadó: Geopen Kiadó
Kedvenc jelenet: Anna - Karin és a róka
Kedvenc karakter: mindegyik lányt megszerettem
Legrosszabb jelenet: ilyen nem volt
Nem szimpatikus karakter: -

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster