Cor Leonis hírek

Eltelt a január első fele és hatalmas mennyiségű havazás mellett azért szállingóznak a kiadók idei kiadási tervei is.

Íme tehát a Cor Leonis 2013-as megjelenési tervezete. A könyvekhez majd aktuálisan leírom hogy én miért várom (vagy nem:)) őket.

Jó csemegézést, hisz van mik között válogatni!



Amiket az összes közül a legjobban várok:

Karen Chance: A hajnal átka (CP4.) és 
Karen Chance: Holdvadász (CP5.)

Ismét egy jó sorozat, amit Moning után a Cor Leonis a Kellytől vett át. Az én (és szerintem nem csak az én) legnagyobb örömömre. 

A fordító mindkét könyv esetében Bertalan György lett.

A hajnal átka már 2013. január 31.én (juhéé) megjelenik, a Holdvadászra azonban a Könyvhétig még várnunk kell. Én nem bánom, ugyanis a sorozat első kötetét olvastam eddig, tehát valójában pont jól jön ki, hiszen lesz időm addig újraolvasni az elsőt, bepótolni a 2. és 3. kötetet, hogy aztán tudtam folytatni a 4.-kel és 5.-kel. 
A hajnal átkához kapcsolódik egy előrendelési akció is, 2013. január 30. éjfélig:


Nevada Barr: Oroszlánkörmök

Most fejeztem be az Ördögkatlant és mindenképp szeretném elolvasni a folytatását is.
Fordító Illés Róbert lett és valamikor őszre várható a megjelése.

Karen Marie Moning: Iced

Mert ezt a könyvet nem lehet kihagyni:) Bízom benne, hogy ez ennél jobban senkinek se kell magyaráznom, ez a sorozat alap minden fantasy rajongó könyvespolcán.



Amiket nem ismerek, de jókat hallottam róluk:

Jasper Fforde: A Jane Eyre-eset (Thursday Next 1.) és Jasper Fforde: Lost in a Good Book (magyar cím még nincs) (TN 2.)

Így előre ismeretlenül mást nem tudok róluk mondani, mint hogy halálian jó a borító:)) De jókat hallottam A Jane Eyre-esetről, molyon meg tudjátok lesni ezeket: http://moly.hu/konyvek/jasper-fforde-a-jane-eyre-eset/ertekelesek






A fordító mindkét könyv esetében a Harry Potter sorozat fordítója, Tóth Tamás Boldizsár, megjelenés pedig várhatóan 2013. február 15., a második rész pedig a Könyvfesztiválra.
A könyvek mérete meg fog egyezni az Anna Pigeon könyvekkel. (Ördögkatlan, Oroszlánkörmök)











Ami még idén várható:

Junot Díaz: Így veszítheted el... (és Oscar Wao csodálatos rövid élete is, remélhetőleg ősszel)
Fordító Bozai Ágota, megjelenés 2013. Könyvfesztiválra.

Syrie James: Jane Austen elveszett kézirata
Fordító Nádasdy Vilma, megjelenés 2013. Könyvfesztiválra



Jelenleg futó Cor Leonis akciók:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster