Darren Shan: Az éjszaka szövetségesei

Darren Shan Vámpírkönyvek sorozatának 8. kötete.

A történet:
Mr. Crepsley, Darren és Harkat a Vérszipolyok Urát üldözve visszatérnek Mr. Crepsley szülővárosába. Rejtélyes halálesetek, a köztereken hagyott vértelen hullák, gyilkosságok rázzák meg a kisváros lakóit. Minden jel szerint vérszipolyok csapata tanyázik a városban. Darren-ék minden éjjel őrjáratot szerveznek, figyelnek és készülnek egy esetleges támadásra. De Darren-nek nem ez a legnagyobb problémája: "Kiskora" miatt egy titokzatos idegen beíratja a helyi középiskolába, és újra tanulnia kell. Be kell illeszkednie a diákok közé. Ez pedig koránt sem egyszerű a Vámpír Hercegnek. Újból találkozik egykori szerelmével, Debbie-vel, majd titokzatos módon felbukkan Steve, a gyerekkori barátja is.

A véleményem:

Ez az egyik legkedvesebb rész számomra a sorozatból. Egyik kedvenc helyszínem Mr. Crepsley szülővárosa. Nagyon élveztem, ahogy a mindennapos éjszakai hadjáratokról olvashattam. Az iskolában történt részek meg kifejezetten viccesek voltak. Debbie-nek először nem örültem, nem volt túl szimpatikus kislányként, de szerencsére megváltozott, és az idegesítő szokásait elhagyta. Steve visszatértének nem örülök, ha ő benne van valamiben abból semmi jó nem sülhet ki. Kétkedve figyeltem a történéseket, de azért arra nem számítottam ami végül bekövetkezett. Időközben Vancha is befutott, a szereplőink nagy meglepetésére. Bírom a figurát, kár lenne érte, ha nem szerepelne a sorozatban. Valójában igen idegesítő és okoskodó, de talán pont ezt szeretem benne:) Ezek után csak még kíváncsibb lettem a folytatásra.

Értékelésem: 5/5

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster