Darren Shan: A sötétség vadászai

Darren Shan Vámpír könyvek sorozatának 7. kötete.

A történet:

Darren, Mr Crepsley és Vancha elhagyják a hegyet, hogy megkeressék a Vérszipolyok Urát. Útjuk először Lady Evannához vezet, a furcsa boszorkányhoz. Értékes információkkal gazdagodva indulnak tovább, immár Evannával együtt a Rémségek cirkuszába. Újra belekóstolhat Darren a cirkuszi életbe, és láthatja rég nem látott barátait. Azonban egy percre se feledhetik el, hogy a küldetésük a legfontosabb, hiszen ezen áll vagy bukik az egész vámpírvilág sorsa.

A véleményem:

Nem csak Darren-nek volt felüdülés, hogy kijuthat végre a hegyből, hanem nekem is. Szinte én is éreztem a friss levegőt, és a szabadság érzését.
A Lady Evannához tartó út ugyan nem volt különösen izgalmakkal teli, mégis nagy örömmel olvastam azt a részt. Jó volt újra civilizált világban látni Darren-éket. Vancha is kedvenc szereplőm lett (ebben a sorozatban nagyon sok kedvencem lett). Vicces a különcködése és az életvitele:)
Lady Evanna furcsa, nem sikerült megkedvelnem. Valamint az is furcsa, hogy egyszer félnek tőle Mr Crepsley-ék (sőt egyenesen rettegnek tőle), máskor pedig cukkolják és ugratják, miközben pontosan tudják, hogy mennyire hirtelen haragú és sértődékeny és, hogy olyankor mikre képes.
De a legjobban mégis az tetszett benne, hogy végre újra a Rémségek cirkusza a helyszín. Nagyon örültem, hogy újra olvashattam erről a különleges cirkuszról főleg Evráról. 
Mint ahogy megszokhattuk már, a történet vége itt is tartogat meglepetést. Szokás szerint meghökkentőre és élménydúsra sikeredett a befejezés.

Értékelés: 5/5

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster