Darren Shan: A halál próbái

Darren Shan Vámpír könyvek sorozatának 5. kötete.

A történet:

Darren-nek azért, hogy a vámpírok elfogadják ki kell állnia az Avatási Próbákat. Ezek a próbák életre-halálra mennek: A vámpír vagy sikeresen teljesíti vagy pedig elbukik és meghal (ha nem a próba közben, akkor várják őt a Halál Termében felállított nyársak). Darren nyakába nagy teher szakad. Félvámpírként kell túlélnie a teljes vámpírnak is kihívást jelentő feladatokat. A próbák nehezek, embert próbálóak és rettenetesen veszélyesek. 

A véleményem:

Itt már végre Darren kezd felnőni. Eddig leginkább ostoba, de legtöbbször gyerekes fiú volt. Most végre felnőtt. Habár termete és magassága nem ezt mutatja a benne lévő vámpírvér miatt, de a lelke megedződött, végre férfivá érett. 
A próbák érdekesek voltak. Sokkal jobban tetszett most második olvasásra, mint először. Örültem, hogy jobban megismerhettem a Vámpírok Hegyét, rejtélyes kamráit.
Volt egy végkifejlet, amire végig vártam, aztán pedig koppantam egy hatalmasat. Hát nem úgy lett vége, ahogy "lennie kellett volna":)) De nincs ezzel a befejezéssel semmi gond, de azért boldogabb vége is lehetett volna. Több szempontból se ezt vártam, mindenesetre meglepődtem, ami nem baj. Egyik kedvenc szereplőm sajnos meghalt, de a történet nagyon izgalmasan zárult. Kíváncsian várom a folytatást.

Értékelés: 5/5

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster