Darren Shan: A vámpír herceg

Darren Shan Vámpír könyvek sorozatának 6. kötete.

A történet:

Darren elszökött az Avatási Próbák után. A vámpírok nagy erőkkel keresik őt, miközben ő egy farkas falkával él. Ők védelmezik, ők segítik a gyógyulásban. De Darren súlyos titoknak lett szem- és fültanúja. Nem várhat a dolog. Vissza kell mennie a Vámpírok Hegyébe figyelmeztetni a többieket. Rajta múlhat a vámpírok jövője.
Darren hát összeszedi a bátorságát, és visszamegy a hegybe. Maga mellé kell állítani a hercegeket, mert ha nem hisznek neki, Darren-re vár a Halál Terme.

A véleményem:

Viszonylag hosszú az a rész, amit a farkasok társaságában tölt. Egy kicsit már unalmasnak is találtam. Hozzá vagyok már szokva a történet gyors folyására, pörgésére, ehhez képest itt mintha megállt volna az idő. 
A Vámpírok Hegyét, mint helyszínt is már untam, vágytam volna valami más helyszínre. 
Mikor végre odaért a hegyre, akkor kezdődtek az izgalmak. A bejutási terv nagyon jó volt, főleg a Hercegek Termében játszódó jelenetek. De a legjobban mégis az tetszett, amikor koppantak egy kicsit a vámpírok, miután kihallgatták azt a bizonyos Árulót. Egy kissé ironikus rész, de nagyon bele tudtam élni magam. Szinte én is koppantam egyet a vámpírokkal együtt.
A harc a vérszipolyokkal leginkább öldöklésből állt, de érdekes volt közben Darren gondolatait olvasni.
Itt is meghalt és megsebesült pár kedvenc szereplőm nagy bánatomra, de a történet folytatódik tovább nélkülük. Az izgalmas részek még csak most következnek, pedig eddig se volt hiány belőlük:)

Értékelés: 5/5

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster