Rukkola - az új könyves őrület

Úgy döntöttem én is írok egy bejegyzést a rukkoláról.
Én imádom!!! Komolyan!! Hibák ide vagy oda, nekem már annyi örömet okozott, hogy már megérte.
Engem nem érdekel ha lassú (mondjuk most meg lett oldva így nem lehet erre panasz), nem érdekel ha sok a kamu (tessék írni a rukkolás csapatnak, majd ők megoldják, csak tudjanak róla), nem érdekel ha némely könyv nem olyan állapotú, amilyennek lennie kéne (jó most nem a salátákra gondolok, de itt-ott egy kis maszatfolt nem a világ vége).
Olyan jó reggel felkelni és félálmosan felnézni a rukkolára. Este lefekvés előtt pedig még egyszer biztos ami biztos rákattintani a frissítés gombra. 
Annyira jó, hogy felteszem a nekem nem tetsző, esetleg egyszeri olvasásra megfelelő könyveimet és mások meg kapkodnak érte. Olyan jó látni, ahogy ők örömködnek, számukra egy kincs ami nekem felejthető olvasmány.
Olyan jó izgulni egy kicsit hogy vajon odaér-e a postán feladott könyvem, és várni a reakciót amit a csomag kibontása okoz a címzettnél.
És végül olyan jó megkapni a jól megérdemelt pontokat érte és újabb happ lehetőséggel vadászatra indulni.
Nekem jelenleg 10 lezárult rukkom van. És mind a 10 tudom, hiszem hogy olyan emberekhez került, akik megbecsülik az én kis könyveimet, mert akármennyire is nem tetszett a könyv, mégis csak története van és egy picit akkor is csak az enyém marad - ha más nem hát emlékekben.
Na és a happok! Hihetetlenül izgalmas dolog, amikor megpillantom hogy van egy új aktualitásom. Kb fejvesztve kattintok és automatikusan nyomom is már a happolom gombot és a levegőt visszatartva várom, hogy én voltam-e a leggyorsabb, vagy megelőztek!
Olyan fantasztikus könyveket sikerült már happolnom (jelenleg 14 db). Némely könyveket kíváncsiságból happoltam, némelyek érdekelnek de pénzt sajnáltam volna értük kiadni, némelyeket a tesóm kérte (az én tesóm aki sose olvas, most szurkol nekem, hogy tudjak neki happolni néhány könyvet) és a legjobb: némely könyveket álmomba se mertem volna elképzelni, hogy happolni tudok. Ezek olyan könyvek, amikre nagyon fáj a fogam, de jelenleg nem tudok értük pénzt kiadni. Happoltam, hogy az esélyt megadjam magamnak, de hogy el is tudjam vinni? Hát az tényleg csak álom volt. Illetve most már valóság:)
Hihetetlen érzés, amikor 50-80-100-120 ember közül pont én happolom az elérhető példányt. Ez akkora sikerélmény okoz!!
Nagyon jó oldal, köszönöm a kis csapatnak, akik éjjel-nappal értünk, lelkes rukkolásokért dolgoznak. Annyi jó embert ismertem már meg, többektől kaptam kis ajándékot is a könyv mellé. 
Higgyétek el, ezért megéri a fáradozás.
Rukkolásra fel! A kamukkal és egyéb idegesítő személyekkel meg nem kell foglalkozni, tessék őket beköpni, és nehogy ilyenek vegyék el a kedveteket egy ennyire jó oldaltól!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster