Charlaine Harris: Holtak klubja

A True Blood sorozat 3. tagja. Szeretem azt, hogy nem unalmas. Folyamatosan történik valami, pörög az esemény. 

A történet: 

Bill váratlanul eltűnik, senki se tudja, hogy hol van. Sookie bár nagyon megbántódott mégis a keresésére indul. Egy vámpírnővel látták együtt és bár Sookie-t nagyon bántja, hogy megcsalta szerelme, mégis úgy érzi, hogy meg kell találnia. Ebben segítségére van Eric, az ötös körzet vámpírseriffje, és Alcide a vérfarkas, aki egy kis szívességgel tartozik a vámpíroknak. Sookie és Alcide Mississippi államba utaznak, ahol vérfarkasok, vámpírok, koboldok, gyilkosság, féltékenység és Mississippi királya várja őket. 

A szereplők: 

Sookie -nak egy teljesen új arcát láthatjuk. Eddig a boldog, szerelmes, vidám lány volt. Most pedig szenved Bill hiánya és a megcsalás miatt. Válaszokat akar, de egyben fél is tőlük. Magányában vigasz Alcide, akivel nagyon jó barátokká válnak. El tudják képzelni egymással, sőt, kifejezetten összeillenek, de Alcide is éppen szerelmi bánatban szenved. Jól kiegészítik és megvigasztalják egymást, így Sookie megértő barátra talál benne. 

Alcide -ot nagyon szeretem. Talán még egy picit Bill-nél is jobban. Én nagyon szurkoltam, hogy jöjjenek össze. Ugyan volt szerelme Debbie folyamatosan felbukkan azért, hogy újra és újra tönkretegye a fiú életét és ezen nem tudja túltenni magát, de Sooki-val nagyon jó párost alkotnának. 

Vélemény: 

Eddig ez a kedvenc részem, és ezt nagyban Alcide karakterének köszönhető. Bár én akkor is Sookie-Bill-párti vagyok, azért egy Sookie-Alcide-ot is szívesen fogadnék. Ez a könyv felüdít, boldoggá tesz, imádom olvasni, és amikor le kell tennem, alig várom, hogy újra a kezembe foghassam. Pörgős, gyors, eseménydús, nem lehet unatkozni közben. Annak is örülök, hogy nem Bon Temps-ban játszódik a történet, de nem azért, mert nem szeretem magát a helyet, csak egy kis felüdülés a másik helyszín. A könyv végén Bill kimentése és Sookie-Lorena párbaj kifejezetten tetszett. Nem tudok mást mondani róla, mint az előző kettőről. Kedvenc, kedvenc, kedvenc! 

Értékelés: 5/5

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster