J. R. Ward - Éjsötét szerető

Mindenhol a Fekete Tőr Testvériség csöpögött még a csapból is. Persze előbb-utóbb eljutott hozzám is. Fogalmam se volt róla, hogy mi ez. Vámpír-romantika egy kis erotikával fűszerezve... gondoltam, annyira nem lehet rossz. Adódott egy könyvvásárlási akció és le is csaptam rá. Aztán félretettem, nézegettem, lapozgattam, de csak nem olvastam bele. Egyszer aztán nem volt mit olvasnom, hát gondoltam, ha már itt figyel a polcomon, akkor belekezdek. 

A történet: 

Adottak a vámpírharcosok, akik ugye okosak, szépek, halálosak, titkos a tevékenységük, a lakóhelyük, és úgy eleve az egész életük. Mindenki legendákat mesél róluk, de senki se tudja, hogy kik is ők valójában. E könyv főszereplője Wrath a vámpírkirály, aki a legkevésbé se királyos. Ő inkább harcos, mint "politikus". Persze nem lenne romantikus regény egy nő és az elmaradhatatlan "szerelem első látásra" nélkül. Beth az okos, gyönyörű nő, akihez egyszer csak ellátogat maga a vámpírkirály és rögtön egymásba szeretnek. A történet aztán tartogat jót és rosszat is, de minden jó ha a vége jó. Természetesen nem lenne kerek a történet hepiend nélkül:) 

A szereplők: 

Wrath számomra egy sötét (rejtély, hogy miért képzelem mindig sötét bőrűnek), ijesztő, félelmetes alak. Egyszer csak megjelenik Beth-nél, ezzel halálra rémisztve a lányt. Tetszik, hogy rejtélyes, titokzatos, hogy mindig mindent tud, mindenhol ott van, egy igazi, tipikus védelmező. Bár küzd a szerelem ellen, mégse tud ellenállni a számára új érzelemnek. Beth megjelenése egy fordulat az életében. "Felolvad" a jégbörtönéből, és rájön, hogy muszáj a népét királyként védelmeznie, sorsukat igazgatnia, ha felül akarnak kerekedni a soha véget nem érő harcban az alantasok ellen. 

Beth a lány, aki meglágyítja a férfi kemény szívét. Persze belecsöppen a történetbe, és onnantól nincs megállás. A szerelem őt is magával sodorja és anyatigrisként védi a kapcsolatukat. Ő az, akire hallgat Wrath, aki ellent tud mondani neki. Gyökerestül megváltozik az élete, mindent otthagy a szeretett férfiért, feladja eddigi életét. Kedves és vigaszt nyújt. 

Vélemény: 

Néhol túlzásba vitt, néhol nagyon eltúlzott. Túl nagy az ellentét a szereplők között. Kicsi, sebezhető nő és a hatalmas, keményszívű vámpír, akitől mindenki fél, de jön egy nő és megváltoztatja az egész eddigi életét. Nekem ez már egy kicsit sok. Túlságosan elrugaszkodik a valóságtól, és negatívba megy át az egész történet. Nem szeretem az alantasos részeket, nem szeretem tudni egy könyvben előre, hogy mit fog tenni az ellenség.Persze van pozitív véleményem is: Szép a kapcsolatuk szorossága, az, hogy nincsenek határok, szabályok. A szerelmük mindenek felett áll. Tetszik az alaptörténet, maga az események folytonossága. Ugyanúgy szerepelnek a harcok, mint a romantika a könyvben. Kevéssé lényeges az, hogy vámpírokról szól a könyv, hiszen mára már annyira elmossák a vámpír-ember különbséget, teljesen emberivé téve a vámpírokat. Egyszerűen csak egy zárkózott emberről szól, akinek egy nő nyitja ki a kaput a világ felé.

Értékelés: 4/5

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster