J. R. Ward: Életre keltett szerető

Ezt a kötetet is moroccoval cseréltem. 

A történet: 

Ez a rész Marissa és Butch kapcsolatáról szól. Nekem Butch egyik korábbi részben se volt szimpatikus. Nem illett egyszerűen a történetbe. A véleményem ugyan megváltozott a könyv elolvasása után, de úgy igazából sosem kedveltem meg. Marissa kissé butácska, viszont szerintem szerethető karakter. A történet vége viszont iszonyatosan jó lett, egyáltalán nem számítottam ilyen befejezésre. 

A szereplők: 

Marissát eddig nem nagyon láthattuk a sorozatban. Igaz időnként ugyan előbukkant, de nem tulajdonítottam neki túl sok jelentőséget. Tetszik az önállósodása, túlságosan a testvére hatása alatt állt. Mindvégig kiáll Butch mellett, és persze a végén beteljesedik a szerelmük. 

Butch számomra egy semleges szereplő. Nem tudtam vele igazából azonosulni. Nem illett teljesen a történetbe bele. Ez a könyv ugyan kifejti egy kicsit jobban az életét, de valahogy számomra mindig kívül állóként jelenik meg. Marissával néhol már-már szánalmasan vicces a szerelmük alakulása, pl amikor kerülgetik egymást, mert mindkettő azt hiszi a másikról hogy nem szereti, közbe meg kiderül hogy közbe mindketten egymásért epedeznek. 

Vélemény: 

 Hát nem is tudom, az biztos hogy egyszeri olvasásra jó volt. Nem várok túl sokat már a sorozattól. Egy kicsit feldobja az egész könyvet a végkifejlet, de csak úgy sodródtam a történésekkel, nem fogott meg különösen egy jelenet vagy egy szereplő. John-os részek szerintem kifejezetten rosszak voltak. Ezzel a kötettel befejeztem a sorozat további olvasását. Most itt nem akarom részletezni, de majd írok róla egy bejegyzést. Ha külön-külön egyenként nézzük a köteteket akkor egyáltalán nem olyan rosszak. Egybe, sorozatként viszont rettenetesek. Ezerszer lehúzni a bőrt ugyanarról a sztoriról....

Értékelés: 3/5, mert egyszer azért kibírható

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster