Tonya Hurley: Szellemlány

Ezt a könyvet egy internetes játékon nyertem a Pongrác kiadótól. Ezúton szeretném immár sokadszorra megköszönni a nyereményeket (mert több is van:)) Meg kell, hogy mondjam, nagyon örültem, amikor megláttam hogy mit nyertem. Már előtte is szemezgettem ezzel a könyvvel, olyan szép volt a borítója . Aztán amikor sikerült megnyernem, örömmel vetettem bele magam az olvasásába. 

A történet: 

 A történet egy Charlotte Usher nevű lányról szól, aki megfullad egy gumimaciba ( ez számomra a könyv legviccesebb pontja). A szellemként továbbélő lány napjaiba kapunk ezután betekintést. Iskolába jár, szerelmes lesz, ellenségeket és barátokat szerez, szóval innentől tipikus tiniregény. 

 A szereplők: 

Charlotte számomra egy kissé butácska. Rettentő önfejű és senkire se hallgat. De azt szeretem a karakterébe, hogy pontosan kitűnik belőle egy kétségbeesett kislány harca. Harc az új helyzettel, harc a visszafordíthatatlan dolgok ellen, harc a szerelemért, az új barátokért. 

Scarlet lett a kedvenc karakterem. Lázad a világ ellen, a testvére ellen, a suli ellen, az egész világ ellen. De amikor Charlotte-nak segítségre van szüksége, akkor mindig ott van. 

Vélemény: 

Megmondom őszintén többet vártam a könyvtől. Nem volt rossz, egyáltalán nem, de többet vártam tőle. Charlotte túl kislányos a hisztijeivel meg a meggondolatlan cselekedeteivel. 13-14 éves koromban biztos oda lettem volna ettől a könyvtől, de így most valahogy nem. Hiányzik belőle valami. Aki bírja az egyszerű történetszálakat, meg a kissé morbid humort annak biztos hogy tetszeni fog. A könyv mellett szóljon a csodálatos borító:) A folytatásaira azért kíváncsi leszek, de megvenni lehet hogy nem fogom őket. Végül az én nyereménykönyvem egy kedves Barátnőm FFG szülinapi ajándékává vált, aki nagyon örült neki. 

Értékelés: 3/5

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster